A hét trade hírei: SPAR, Kékkúti, Mr. Proper

Márkák

Új termékbevezetések, új és újranyíló üzletek – ezek voltak a hét történései a kereskedelemben.

  • Jelentős hazai bővülési tervekről számolt be a SPAR üzletlánc. A kereskedelmi hálózat abból az alkalomból jelentette be terjeszkedését, hogy Magyarországon három éve nyílt meg az első magán-kiskereskedői SPAR-üzlet a SPAR Partner Program keretében. Az osztrák családi tulajdonban lévő cégcsoport franchise-hálózata jelenleg 59 tagot számlál, de a partnerprogram száz fölé kívánja növelni számukat, elsősorban vidéki üzletek csatlakozását remélve.
  • Vidéki jelenlétét erősítette felújított üzletének megnyitásával a dm is. A drogérialánc szentendrei egysége az újranyitást követően nagyobb területen és szélesebb áruválasztékkal működik.
  • Mr. Proper 3az1-ben néven új termék bevezetését jelentette be a P&G Professional. Az általános tisztítószer piacra dobásával a vendéglátóhelyeket célozza a gyártó. A Mr. Proper 3az1-ben három termék – fertőtlenítő, általános felülettisztító és ablaktisztító – tulajdonságait ötvözi, így a Procter & Gamble szerint költséghatékony és egyszerű megoldást biztosít a vállalkozások számára.

  • Nagyszabású értékesítés-támogató kampány zárult a nemrég új tulajdonoshoz került Kékkúti Ásványvíz Zrt-nél. Az ásványvízmárka az üdítőpiacon már megszokott, ám saját szegmensében újdonságnak számító kampányt futtatott a nyár folyamán: a vásárlók a kupakba rejtett kódokkal játszhattak. A nyár során közel 240 000 vásárló töltött fel legalább egy kódot; a főnyereményt, a Nissan Micrát végül egy vecsési játékos nyerte meg. Az integrált kampány során televíziós szpotokat, online display hirdetéseket és Facebook-hirdetéseket használt a Kékkúti.

SOCIAL MEDIA