Növeli marketingköltését a Mondelez

Márkák

Különösen a digitális csatornákra fektetnének hangsúlyt, ott ugyanis jobbnak látják a megtérülést.

Az FMCG-cég számos új célkitűzést jelentett be a Barclays konferenciáján, többek között azt, hogy átszervezések révén csökkentené költségeit, majd az így nyert többlet egy részét a reklámba és ügyfélszolgálatba forgatná vissza. A cég pénzügyi vezetője, Brian Gladden arról számolt be, hogy a második negyedévben a bevételek több 9 százalékát fordították reklámra, és ez az arány a közeljövőben tovább növekedhet. A célszám 10 százalék feletti.

A növekedésért felelős igazgató, Mark Clouse (a képen) azt is elmondta, hogy 2018-ra a jelenlegi duplájára, 30 százalékra növelnék a digitális média részarányát a teljes költésből, ugyanis azt a hagyományos csatornáknál olcsóbbnak és kétszer hatékonyabbnak gondolják.

Szintén cél az e-kereskedelem felfuttatása: a jelenlegi 100 millió dollár alatti bevételt 2020-ra egymilliárd körülire szeretnék növelni, és ennek érdekében egyedi, kizárólag online megvásárolható cikkelemeket is bevetnének.

(Forrás: Advertising Age)