Bemutatótermet nyit a magyar ékszermárka

Márkák

A Balilla Showroom avatóján minden ékszert kedvezménnyel lehet megvásárolni, és bemutatják a Candy Crush-ra keresztelt cukormázas téli kollekció darabjait is.

Balilla márkanév alapítója és tervezője Balázs Lilla. Termékeit leginkább a játékos formavilág, a kifinomult, aprólékos kidolgozottság, a nőiesség és a kézművesség iránti vonzalom jellemzi. Kollekcióit Londonban tervezi és ott is készülnek, kézműves módszerekkel. A Balillától megszokott csavart mintázat megjelenik az idei őszi-téli Candy Crush kollekcióban is, mind a színek szinte ösztönös keveredésében, mind a különleges égetett anyag önmagába futó keresztezésében. Színei – a vattacukor-rózsaszín, a porcelánkék vagy a púderlila – a gyermekkori, cukorkabolti nosztalgiát hívják életre.

A márka saját bemutatótermének (1084 Bp., Német utca 13. II.emelet 5., kapucsengő: 64) megnyitása alkalmából szeptember 10-14. között 30-70 százalékos kedvezménnyel vásárolhatóak meg a Balilla ékszerek, vendégtervezőként pedig az ANTRÉ Fashion is elhozza természetes alapanyagokból készített, minimalista, kis futurisztikus fűszerrel megbolondított ruháit, melyekhez 20% kedvezménnyel lehet hozzájutni.