Budapesti Metropolitan Főiskola lett a BKF-ből

Márkák

A megújulásra azért volt szükség, mert a régi név már nem fedte le a főiskola képzéseinek sokoldalúságát.

Budapesti Metropolitan Főiskola (MET) elmúlt 14 évét a hallgatói létszám folyamatos növekedése és új képzési területek bevezetése határozta meg, így az intézmény a legnagyobb művészeti, valamint jelentős üzleti képzőhellyé fejlődött. Az új név és arculat egyszerre mutatja a megbízható, stabil hátteret és a modern, nemzetközi szellemiséget – írja a magánfőiskola közleménye. Egyúttal jobban megkülönbözteti az intézményt a versenytársaktól, például a BGF-től.

A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek javaslataikkal. Több száz alternatívát értékelve és tesztelve egyértelművé vált, hogy az iskola számára a legmegfelelőbb név a Metropolitan. Az arculat és a logó megidézi a stabil, nagy múltú városi épületeket, a metropolisokat átszelő közlekedési utakat, valamint a kapcsolati hálókat is. Az új, külföldön is könnyen megjegyezhető név és a hozzá kapcsolódó arculat 2015. szeptember 1-jén kerül hivatalosan bevezetésre.

„A jövőben a frissen végzett diákok már a Budapesti Metropolitan Főiskola diplomáját kapják, de az értékek és célok középpontjában továbbra is a kreativitás, az innováció, a nyitott szellemiség és a gyakorlatorientált, munkaerő-piaci igényekre reflektáló, minőségi képzések állnak” – mondta el Dr. Vass László rektor.

SOCIAL MEDIA