E-mail marketing partnert választott az Avon

Márkák

A stratégiai és az operatív feladatokat ugyanazon ügynökségcsoport nyerte, a munka augusztusban kezdődik.

2013 végén indította el online értékesítési felületét az Avon. Most az Avon Online keresett partnert e-mail marketingrendszere kiépítéséhez és működtetéséhez.

A meghívásos tenderen az e-mail marketing stratégia kialakításához kapcsolódó megbízást a ReachMedia nyerte. Feladata, hogy az Avonnal együttműködésben, adatvezérelt marketing alapokon meghatározza a célcsoportokat, megtervezze az üzeneteket, majd tartalmi és vizuális elemekkel megalkossa az e-maileket. A tevékenység része az e-mailek kiküldése, tesztelése, elemzése és finomhangolása is.

Az e-mail küldés operatív feladatainak ellátására kiírt tendert a d-code nyerte, melynek fő feladata annak biztosítása, hogy a vállalat e-mailjei megfelelő minőségben és mennyiségben érjék el a potenciális vásárlókat, illetve a küldések hatékonyságának folyamatos felülvizsgálata, riportálása.

A közös munka augusztus közepén kezdődik mindkét ügynökség esetében.