Gasztrobloggerekkel kampányol a Nespresso

Márkák

A receptversenyhez szavazós Facebook-aktivitás is társul.

A Nespresso Kávépárbaj keretében nyolc magyar gasztroblogger méri össze kreativitását, akik Grand Cru kávéőrleményeket kapnak, és ezek felhasználásával kell új recepteket alkotniuk. A verseny négy elődöntőjében egy-egy gasztroblogger pár csap össze az adott termőterületről származó kávéőrleményből készült kávéreceptjével a Nespresso magyarországi Facebook-oldalán. Az Ízhuszár és a Rántotthús wokban bloggerei az Indriya from India, a Mézes Élet és az Ízmester írói a Rosabaya de Colombia, az Ízharmónikus és Mirelle konyhája a Dulsao do Brasil, az Az vagy, amit meg(t)eszel és a HahoPihe konyhája pedig a Bukeela ka Ethiopia kávéra építve versenyeznek.

A felhasználók a Facebookon szavazhatnak a legjobbra július 27. és augusztus 14. között. Elsőként azt választják ki, hogy a párbajokból egy-egy fordulóban kik léphetnek tovább győztesként, majd a legjobb négy közül kell választaniuk. A nyertes gasztroblogger utazási utalványt kap, a szavazásban résztvevők között pedig kávégépet sorsolnak ki.

A Nespresso nem először dolgozik együtt bloggerekkel, tavaly tíz bloggert hívott meg a #CoffeeChallenge receptversenyre. Ezen a versenyzők egy fűszerekből és kávékapszulákból álló csomagot kaptak, amelyeket aztán fel kellett használniuk a receptjeikhez. Az inspirációt akkor háromféle Grand Cru őrlemény szolgáltatta, ezeket kellett például szegfűszeggel, kardamommal, citromborssal, narancsvirágvízzel, szerecsendió-virággal vagy épp kakaópor és naranccsal kombinálni.