Átalakul az Unilever

Márkák

A vállalat bevételeinek 50 százalékát a szépségápolási szegmensből szerezné.

Paul Polman vezérigazgató bejelentette, hogy a prémium szépségápolási termékekben jelentős növekedési potenciált látnak, ezért ezen a területen kívánnak tovább erősödni. Idén már több márkát felvásárolt a szegmensben az Unilever – a brit REN Skincare-t, valamint a Camayt és a Zestet -, és jelenleg a L’Oréal után a második számú szereplő a piacon. Az innovációs kapacitásokat is erre a területre összpontosítanák. 2014-ben 35 százalékról 45 százalékra emelkedett az új technológiát használó projektek aránya, de a cél a 75 százalék elérése.

Érdekesség, hogy az ősi rivális P&G egy évtizede látott nagy lehetőséget az egészség- és szépségápolásban, most pedig inkább kivonul ezekről a területekről – a Camayt és a Zestet épp tőlük vásárolta meg az Unilever.

(Forrás: WARC, Unilever)

SOCIAL MEDIA