A magyar gazdaság magával húzza a Bónusz Brigádot is

Márkák

Közel ötven százalékkal, 2,7 milliárd forintra növelte előző évi forgalmát a Bónusz Brigád 2014-ben.

A magyar gazdaság fellendülésének egyik nyertese a kedvezményes vásárlásokra építő online kereskedelmi cég. A 2014-ben 3,5 százalékkal bővülő magyar gazdaságban felszabaduló vásárlóerő 800 millió forintos forgalom-növekedést eredményezett a 2010-ben alapított cégnél, így az adózás utáni nyereségük 27,4 millió forint lett.

Bónusz Brigád rácáfolt a kedvezményes vásárlási hullám kifulladásával számolókra, hiszen tavaly újabb és újabb cégek számára tette vonzóvá az okos vásárlás piacát. A cég egyik alapítója, Kaprinay Zoltán az eredményes működést a vállalat sikeres építkezésének és kellő időben történő átstrukturálásának tulajdonítja.

Top 5 szolgáltatási listájuk élén a Yono Yogo áll, joghurtfagylaltos partnerüknél közel 9.000-en állíthatták össze „saját fagyijukat” kedvezményesen, a legnagyobb vásárlási értéket pedig a kiszabadulós játékokat kínáló Trap Factory élménygyár képviselte, 10,5 millió forinttal. Utazási ajánlataiknak köszönhetően közel 80 ezer ember jutott el kedvezményes áron magyar és külföldi szálláshelyekre. 2012-től termékekkel is kereskednek, jelenleg a Bónusz Brigádon 600-féle portéka vár gazdára. 2014-ben legnépszerűbb termékük az 1 literes kókuszolaj volt, amelyből közel öt tonnát, 4467 litert adtak el.

(A képen a Bónusz Brigád csapata)