Izgalmas sörös márkakiterjesztés

Márkák

Az árpa és a komló élettani hatásaira alapozva férfi szépségápolási vonalat indít a Carlsberg.

A világ sörpiacának 8 százalékát birtokló dán söripari cég Carlsberg Beer Beauty néven férfi szépségápolási termékcsaládot – sampont, hajbalzsamot és testápolót – dob piacra. A vállalat nem csupán a nevét adja a termékekhez, azokban valóban a sörükből készült kivonatok találhatóak – írja az Adweek.

A projektet a koncepciótól a megvalósításig a Crispin Porter + Bogusky Copenhagenügynökség vezette. A célpiacot az európai férfiak képezik, akik a Carlsberg szerint egyre inkább törődnek a külsejükkel. (Egy kutatás szerint a brit férfiak 65 százaléka napi szinten foglalkozik szépségápolással, miközben például Amerikában 54 százalékuk egyáltalán nem használ ilyen jellegű termékeket.) Az árazás egyértelműen a prémium kategóriába pozícionálja a terméket: egy teljes csomagért 64 eurót kérnek majd a webshopon, valamint azokon a rendezvényeken és promóciókon, ahol árusítják majd.