A Toyotától érkezik a Nissan marketingvezetője

Karrier

A húszéves autóipari tapasztalattal rendelkező Daniele Schillaci július 15-étől tölti be a globális marketing- és értékesítési igazgatói pozíciót.

A Nissan Motor Co. döntése alapján Schillaci a cég ügyvezető alelnöke és az igazgatótanács tagja is lesz.

A cég vezérigazgatója, Carlos Ghosn elmondta, hogy az új vezető feladata a vállalat márkáinak – Datsun, Infiniti, Nissan – megerősítése lesz, melynek érdekében erősebb hangsúly kerül a márkaépítésre, valamint a világszínvonalú kereskedelmi és ügyfélszolgálati tevékenységre.

Schillaci a Toyota európai részlegétől érkezik a Nissanhoz, ahol 2002-ben piacfejlesztési menedzserként kezdett, majd a Toyota és Lexus márkákon töltött be marketing- és értékesítési vezetői pozíciókat. Auóipari karrierjét 1993-ban a Renault-nál kezdte operatív és értékesítési pozíciókban, majd 2001-től a Fiat Alfa Romeo üzletágát vezette Olaszországban.

Schillaci Olaszországban született, a milánói műszaki egyetemen szerzett mérnöki (új ipari technológiák) és üzleti diplomát, folyékonyan beszél angolul, franciául és spanyolul. Új munkakörét a Nissan yokohamai központjában tölti majd be.

(Fotó: Toyota)