Új vezető a Coca-Cola Magyarország élén

Karrier

Ismét magyar szakember irányítja a márkákért felelős céget.

Június 1-jétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. A szakember Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja karrierjét hasonló munkakörben.

Niklós László csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken. Többek között márkamenedzsere volt a Coca-Cola Lightnak, a Kinley-nek, részt vett a Coca-Cola Zero hazai bevezetésében, de tapasztalatokat szerzett régiós és nemzetközi pozíciókban is. Az elmúlt három évben a Nestea nemzetközi marketing- és kereskedelmi vezetőjeként a közép- és dél-európai régióért, valamint az orosz piacért felelt a részben a Coca-Cola rendszerhez tartozó BPW vállalatnál.

A Coca-Cola a változástól a lokális piacok és a hazai döntéshozók további megerősödését várja. A márkákért felelős leányvállalatnál további változások is várhatóak, a cég ugyanakkor  továbbra is összehangolt tevékenységet folytat a Coca-Cola HBC Magyarországgal, amely a termékek palackozását és kereskedelmi forgalomba hozatalát végzi, áll a közleményben.