Új nevet kap a Bayer MaterialScience

Márkák

A Covestro legkésőbb 2016 közepén önálló tőzsdei cégként is megjelenik.

Bayer 2014 szeptemberében hozott döntést arról, hogy MaterialScience részlegét leválasztja az anyacégről. 2015. szeptember 1-jétől az üzletág új neve Covestro lesz, és ezen a néven tervezik önálló tőzsdei bevezetését is.

A név szóösszetétel eredménye, melyben a CO az együttműködésből, a VEST a befektetett, komoly értéket képviselő gyártókapacitásból, a STRO pedig az erőből jön. Az erő a cég közleménye szerint az innováció terén, a piaci versenyben és a szakképzett munkaerő terén is megmutatkozik.

A Bayer MaterialScience jelenlegi és a Covestro kinevezett vezérigazgatója, Patrick Thomasszerint a Covestro létrejötte „bátor új irányvonalat és fényes jövőt ígér az innovációvezérelt polimerekkel foglalkozó cégben.” Az új névhez megkülönböztető, színes, vibráló márkaidentitás is társul.