Virágszőnyeg az Activiától

Márkák

A köztéri aktivitáson a Core Digital és a NeoNoir dolgozott.

Az Activia 1000 négyzetméteres virágszőnyeget terített le a budapesti Máricus 15. téren. A nap folyamán aztán az összes virágot ajándékként osztották szét az arra járók között. Az akció apropója az volt, hogy az Activia fontosnak tartja a nők mindennapi helytállásának elismerését, ez a márka jelenleg futó kampányának központi gondolata is.

A virágszőnyegen Gulyás Tamás, a Debreceni Virágkarnevál virágszobrásza vezetésével 50 ember dolgozott. A kompozíció elkészítéséhez több mint 40 ezer vágott és cserepes növényre, 4 kamionra és 12 órányi munkára volt szükség.

A Danone aktivitásán dolgozó ügynökségek közül a Core Digital feladata volt a koncepció kidolgozása, emellett az ügynökség végzi a kampány digitális munkáit és a rendezvény szervezését, a NeoNoir pedig a PR-tevékenységért felel.