Növekedni tudott a COOP Csoport

Márkák

Az idei év egyik fókusza a törzsvásárlói program fejlesztése lesz, amelyben a résztvevők száma elérheti az egymillió főt.

„Bár a 2014-es év nem tűnt egyszerűnek, a COOP Gazdasági Csoport összforgalma kismértékben nőni tudott” – jelentette ki Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója a társaság szerdán, Budapesten megtartott közgyűlésén. A cégvezető hozzátette: tavaly a COOP üzletek ellenben már kismértékű forgalomcsökkenést mutattak, amely elsősorban a dohányáru értékesítésének kieséséből adódik.

Jelentősen nőtt a COOP törzsvásárlóinak száma, várhatóan még idén eléri az egymillió főt. Figyelembe véve, hogy a vásárlók egyre kevesebb üzletláncban bonyolítják a vásárlást, felértékelődik az ilyen hűségprogramok szerepe – hangsúlyozta Tóth Géza. A törzsvásárlói programon belül a közeljövőben áttérnek a minőségi szakaszra, amelyben már nem elsősorban a törzsvásárlók számának növelése a fő cél, hanem az, hogy hasznos szolgáltatásokat és kedvezményeket biztosítsanak számukra. A Facebook aktivitásnak köszönhetően a társaság oldalának rajongótábora meghaladta a 110 000 főt.

A vezérigazgató a 2015-ös év feladatai mellett hangsúlyozta: fajsúlyos kérdés a COOP informatikai rendszerének megújítása. A meglévő rendszer mára meghaladott, fejlesztése és fenntartása nehézkes és erőforrás-igényes. A COOP célja ezért, hogy egy korszerű, egyszerűbb felhasználást igénylő és könnyedén továbbfejleszthető rendszerre álljon át reális költségek mellett. Tóth Géza elmondta: a 2015-ös év azért is jelentős a COOP Gazdasági Csoport életében, mert idén 20 éves a COOP üzletlánc, ősszel rendezik meg tizedik alkalommal a hazai élelmiszergyártás kiemelkedő képviselőit bemutató Coop Rallyt, valamint 5 éves a társaság jótékonysági kezdeményezése, a Coop Segély Alapítvány. „A hármas évforduló jó alkalmat ad arra, hogy bemutassuk működésünket és küldetésünket” – tette hozzá a vezérigazgató.