Bajnoki órát kapott Mayweather

Márkák

A bokszoló nadrágján először szerepelt szponzor márkaneve.

A szombati Manny PacquiaoFloyd „Money” Mayweather ökölvívó-mérkőzés előtt az Hublot vezérigazgatója, Ricardo Guadalupe sajtótájékoztatón jelentette be a Mayweatherrel kötött szponzori szerződést, egyben átadta a smaragdokkal díszített a King Power WBC Full Pavé with Emeralds órát a tízszeres világbajnoknak.

Az Hublot – első márkanévként – feltűnt a bokszoló nadrágján is a gálán, ezzel is erősítve az óramárka „Első, Különböző, Egyedi” (First, Different, Unique) pozicionálását.

Ezzel szemben Pacquiao mintegy ötmillió dollár értékben kötött szponzori szerződéseket, ruházatán feltűnt a Nike, a Cafe Puro és az Air Asia is, míg a közösségi médiában olyan márkákat népszerűsít, mint a Butterfinger Cups édességek vagy az Organo Gold kávé – gyűjtötte össze a WARC.

A mérkőzés legnagyobb egyedi szponzora a mexikói Tecate sörmárka: ők 5,6 millió dollárt költöttek a helyszíni megjelenésre, valamint az online és offline kampányra.

SOCIAL MEDIA