Márkaintegráció a Subarunál

Márkák

Az autógyártó három szempont alapján határoz arról, megjelenjen-e márkájával valamely tartalmi környezetben.

Subaru jelentős sikereket ért el a televíziós és webes tartalmi integrációban. Brian Cavallucci, az amerikai leányvállalat hirdetési vezetője három pontban foglalta össze az ilyen jellegű tartalmaknál alkalmazott döntési modellt.

Elsőként azt vizsgálják meg, hogy a Subaru terméke organikusan beilleszthető-e a tartalomba: releváns és hiteles-e a jelenléte. A második szempont, hogy a megjelenés támogatja-e a márka valamelyik aktuális marketingüzenetét. Ha ezek a feltételek teljesülnek, akkor olyan egyedi megjelenési lehetőségeket keresnek, amelyekben a márka sajátos módon mutathatja meg magát. „Ha bármilyen autó beilleszthető lenne az adott pozícióba, akkor általában elállunk az együttműködéstől” – mondja Cavallucci.

A Sundance Channel Ludo Bites America című műsorában a főszereplők egy Subaruval járják be az országot

A márka számára prezentált ötletek túlnyomó része a hirdetési vezető szerint nem elég eredeti és kreatív. A közönség megnyeréséhez valami újszerűre van szükség, amely a márkához is illeszkedik, nem csupán a tartalmi partnerhez.

Brian Cavallucci beszéde a témában itt tekinthető meg.

(Forrás: WARC, ANA, TV by the Numbers; fotó: Subaru of America)