Kerekasztal a hazai zenei brandépítésről

Piac

Ma este a Mathias Corvinus Collegiumban járják körbe a zenekarok márkaépítését, marketingkommunikációját, valamint a terület jövőjét.

2015. március 11-én 19 órától a Mathias Corvinus Collegiumban zenei brandépítésről szóló kerekasztal-beszélgetést hallgathatnak meg az érdeklődők. Az intézmény média és kommunikáció szakiránya által kezdeményezett kerekasztal számos izgalmas szakmai témát jár körbe. A résztvevők választ kaphatnak arra, hogy milyen módon változott a hazai együttesek márkakommunikációja a 90-es évektől napjainkig? Stratégiai módon tervezett, vagy ösztönösebb kommunikációs jelenlét jellemzi-e a zenekarokat? Használnak-e egyedi marketingcsatornákat, vagy különleges vizuális elemeket a formációk dalaik és koncertjeik promóciójára? Milyen módon változott meg a brandépítés célja napjainkra és mit tart hitelesnek a közönség? A beszélgetés folyamán a zenei márkaépítés múltjának feltárásán túl a zenei brandépítés jövőjéről is képet adnak a kerekasztal résztvevői.

A szakmai esten részt vesz Morcz Fruzsina zenei menedzser, a Zeneipari Hivatal oktatója, Linczényi Márk zeneszerző, oktató és zeneipari szakember, illetve Rónai András zenei újságíró. A szakmai est további vendégei a Tankcsapda dobosa, Fejes Tamás, illetve a Mary Popkids énekes-MC-je, Kamau Makumi. A szakmai est házigazdája és moderátora Batta Barnabás trendkutató, kommunikációs szakember, a MITTE Communications stratégiai igazgatója.

Időpont: 2015. március 11. 19.00

Helyszín: Mathias Corvinus Collegium, 1016 Somlói út 51.