A Samsung és a Groupon teszteli a LinkedIn hirdetéseket

Piac

A szakmai közösségi oldal hirdetési hálózatához más site-ok is kapcsolódhatnak majd.

A LinkedIn egyre vonzóbbá próbál válni a hirdetők szemében. Új fejlesztései elsősorban a B2B és a magasra pozicionált márkákat célozzák: tavaly augusztusban megvásárolták a Bizo B2B marketingcéget, most pedig hirdetési hálózatot kínálnak az ügyfeleiknek.

Szintén új termék a LinkedIn Lead Accelerator, amely a vásárlási ciklusban elfoglalt pozíció alapján szegmentálja és célozza a fogyasztókat az oldalon belül és azon kívül is.

Az eszközt egyelőre a Samsung és a Groupon teszteli. Az utóbbi EMEA-régióbeli kereskedelmi marketingigazgatója, Stephan Heller szerint a rendszer lehetővé teszi az oldal forgalmának mélyebb elemzését és a legígéretesebb vállalati szektorok azonosítását.

Az új szolgáltatáscsomag része még az IAB standard és LinkedIn-specifikus formátumokat is felölelő LinkedIn Onsite Display, a Sponsored Updates és a Sponsored InMail is.

(Forrás: Marketing Magazine)