Vásárlás interaktív billboardon

Márkák

A Topshop innovatív médiahasználattal váltaná azonnali vásárlásra a divathét élményét.

Topshop eddig is az új médiamegoldások használójaként volt ismert: 2012-ben például már élő streamben közvetítették a Londoni Divathét bemutatóját, melyet online rendelési megoldással is kiegészítettek.

A holnap kezdődő rendezvényen még frissebb technológiákkal élnek: a Twitteren az új trendeket releváns hashtagekkel azonosítják majd, amelyekhez azonnal hozzárendelik a saját kínálatuk megfelelő elemeit, és ezt Nagy-Britannia-szerte hat digitális billboardon meg is jelenítik. Az így kiválogatott darabokat pedig azonnal meg is lehet rendelni.

Vine mikrovideó-megosztó is fontos szerepet kapott a márka közösségimédia-stratégiájában: a kifutóra lépő modellek még az utolsó előtti pillanatban posztolhatnak egy Vine-fülkéből.

A Topshop nemzetközi marketing- és kommunikációs igazgatója, Sheena Sauvaire szerint ezekkel a megoldásokkal „demokratizálható” a divathét, miközben állítja: ez az első alkalom, hogy a világon valós idejű, vásárlási lehetőséget biztosító billboardokat használnak.

(Forrás: The Drum via WARC, fotó: Topshop 2014 őszi-téli kampány)

 

SOCIAL MEDIA