Változások a BMW központi marketingcsapatában

Karrier

Kína, München és London között mozognak majd a szenior szakemberek.

2015. március 1-től Peter van Binsbergen (a képen) lesz a németországi BMW csoport értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. A szakember BMW-s karrierje 20 éve, Dél-Afrikában kezdődött, majd Japán és München után a kínai BMW Brillance közös vállalkozás értékesítési és marketingvezetői pozíciójában folytatódott, ahonnan most visszatér Európába.

Kínai pozícióját Jochen Goller veszi át, aki 2013 óta a MINI márkát irányította, de 15 éves céges karrierje során dolgozott már kínai marketingfőnökként is.

A MINI-ért ezt követően Sebastian Mackensen felel majd, aki 2013 októbere óta dolgozik a csoportnál, előtte pedig több prémium autógyártónál szerzett értékesítési tapasztalatokat.

A BMW importpiacaiért – több mint 80 ország értékesítéséért – Bernard Kuhnt felel majd, aki ezt megelőzően a Jaguar Land Rover európai értékesítését vezette.

A központi marketingosztályon április 1-től Uwe Dreher lesz a BMW márka, valamint az i és M almárkák vezetője. Ő jelenleg a nagy-britanniai marketingigazgató, de korábban ő felelt az i almárka bevezető kommunikációjáért és az i3 piacra dobásáért.