A Foodpanda-csoporté a NetPincér

Piac

A magyar mellett további négy piacon jelentett be akvizíciót a cég.

Néhány héttel indiai (TastyKhana) és mexikói (PedidosYa) akvizíciója után régiónkban is bevásárolt a Foodpanda-csoport. Közlésük szerint Kelet-Közép-Európának fontos szerepet szánnak globális stratégiájukban.

Szerbiában, Bosznia és Hercegovinában, illetve Montenegróban a Donesi.com kerül hozzájuk. A cég ott a Donesi márkanév alatt folytatja, és összesen több mint 550 étterem kínálata válik így elérhetővé rajtuk keresztül.

A horvát piacon a Pauza.hr kerül a Foodpandához, amely 2008 óta működik, és az akvizíciót követően is e név alatt folytatja.

A magyar piacon a NetPincér.hu kerül hozzájuk, amivel a szegmensben piacvezetővé válnak. Az ételrendelő site 1999 óta működik itthon, és több mint 550 partnerrel dolgozik együtt.

SOCIAL MEDIA