Perszonalizált címkékre épülő kampánnyal ünnepel a The Famous Grouse

Márkák

A Ferenciek terén található épülethálón láthatja viszont magát az, aki saját fotójával tervezi meg egyedi címkés palackját.

The Famous Grouse új, ünnepi alkalmazásának segítségével bárki egyedi címkével lepheti meg ismerőseit, vagy akár saját magát. A résztvevők nem csupán kreativitásukat élhetik ki, de a címke nyomtatását is igényelhetik, amelyet bármely, általuk vásárolt 0,7 literes The Famous Grouse palackra felragasztanak a márka hoszteszei a főváros egy-egy kijelölt helyszínén. Ezen kívül a perszonalizált címkéket Budapesten, a Ferenciek terén található interaktív épülethálón, egy 7 méteres palackon láthatják viszont a játékosok egész decemberben, a feltöltést követően akár néhány percen belül.

A saját címkét tervezők között hetente három üveg whisky talál gazdára, a feltöltött, személyre szabott címkével ellátva, illetve további heti három palackkal lepik meg azokat, akik a #TheFamousGrouse hashtaggel képet posztolnak az épülethálón megjelent egyedi palackról nyilvánosan a Facebookon vagy az Instagramon.

SOCIAL MEDIA