A Microsoft erősítené a cégmárkát

Márkák

A Nokia telefonok is Microsoft címkét kapnak a jövőben, egyúttal a márkapozicionálást is újragondolták.

Chris Capossela, a cég marketingért felelős elnökhelyettese (a képen) szerint a Microsoftnév pozitív reakciókat vált ki a fogyasztókból: ha megtudják, hogy a vállalat gyártotta az adott terméket, a vásárlási hajlandóságuk 14 százalékponttal emelkedik, anélkül, hogy magáról a termékről többet tudnának. A korábbinál erősebb anyavállalati márkázás egyúttal a szerteágazó termékportfólió egységesítésében is segíthet.

Ennek szellemében a Windows Managerből Microsoft Manager, a Windows Intune-ból Microsoft Intune lesz, de a hardvereszközök, köztük a Nokia telefonok is Microsoft név alatt futnak majd a jövőben.

Annak érdekében, hogy a dinamikus versenykörnyezetben helytálljanak, a márka pozicionálását is újragondolták. Ennek értelmében a Microsoft egy „felhatalmazó” (empowerment) márka: nem a trendi kütyükről szól, hanem azokról a menő dolgokról, amelyeket a cég termékeinek használatával el lehet érni.

(Forrás: WARC)

SOCIAL MEDIA