Fejleszt és kampányol a Fashion Days

Márkák

A regionális divatportál a felhasználói szokásokhoz igazodva bővíti és módosítja működését. A középpontban a kiszállítási idő és a felhasználói élmény áll.

Az 5 éves születésnapját ünneplő, hét országban (Bulgária, Csehország, Magyarország, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia) működő Fashion Days divat-webshop átalakította és nyitottá tette website-ját, amelynek lényege, hogy az internetezők regisztráció nélkül is megtekinthetik az egyes ajánlatokat. Továbbfejlesztették navigációs menüjüket, valamint új iPad applikáció és frissített iPhone app is elérhető az oldalhoz. Utóbbi a legnépszerűbb hazánkban az ún. fashion and lifestyle kategóriában az App Storeletöltések alapján. Mindez azért is fontos, mert a 2014-es évet várhatóan 115 millió eurós bevétellel záró cégcsoport értékesítéseinek 31%-a bonyolódik mobileszközökön keresztül.

A felhasználói felületek fejlesztése mellett jelentős változás a kiszállítási idő drasztikus csökkentése: míg 2009-ben hozzávetőleg 30 napot kellett várni a kiválasztott termékre, addig ez az intervallum most már 5-14 napra redukálódott.

Az évforduló kapcsán a divatportál egy közösségi médián alapuló nyereményjátékot is hirdetett: olyan fotók megosztását várják a felhasználóktól, amelyek igazi #hiFIVEpillanatokat örökítenek meg, legyen szó egy örömteli eseményről, egy régóta vágyott dolog beteljesüléséről vagy csupán egy inspiráló hangulatról, de szólhat a kép családról, barátokról is. A szervezők szerint a kampány célja, hogy álljunk meg egy pillanatra, vegyük észre azokat az apróságokat is, amelyektől boldogabbak lehetünk.