Újszerű üzleti modell a mobilpiacon

Márkák

A Honort nem támogatja ATL-kampány és a disztribúciója is korlátozott.

Honor zsúfolt piacon próbál érvényesülni, a márka bevezetése azonban eltér a konkurensekétől. A márka filozófiájának megfelelően egyetlen európai országban sem kerül sor drága reklámkampányra, ehelyett a gyártó az először piacra dobott csúcskategóriás Honor 6 modellt a lehető legelérhetőbb áron kínálja, egyetlen online bolton keresztül (Magyarországon ez az Extreme Digital), a bevezetést pedig PR-kommunikációval és közösségimédia-kampányokkal támogatja, melyeket hazánkban a PS:PRovocativekoordinál.

A Honor eddig a gyártó cég, a Huawei termékvonal-elnevezéseként futott, mostantól viszont önálló márka a piacon, melyet gyártója azoknak a vásárlóknak szán, akik nem félnek önálló döntéseket hozni. Ezt fejezi ki a szlogen is: a bátrak telefonja.

A márka Consumer to Business (C2B) üzleti modelljének lényege, hogy a gyártó a vásárlók visszajelzéseit, digitális életvitelükben felmerülő igényeit beépíti a fejlesztésbe, és a termékeket ezek szerint alakítja ki.