Garfield visszatér a Sparba

Márkák

Több mint 1,6 millió értékesített matricagyűjtő albumot követően Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be a Spar és Interspar áruházakban. A promócióban a Lufthansa is részt vesz.

Spar és Interspar üzleteiben 2011 óta a Garfield matricagyűjtő albumsorozat öt változata látott napvilágot, ezek a dzsungel, a szafari, az óceánok, Magyarország, valamint a hegyek világát mutatták be játékos formában, különleges matricatípusokat felhasználva, mint például az illatosított, a recés felületű, a foszforeszkáló vagy az állatszőr tapintású matricák. Az elmúlt három évben összesen több mint 1,6 millió példányban vásárolták meg az albumokat az üzletlánc fogyasztói. A hatodik album október 16-án jelenik meg Szigetmánia címmel, s a Föld legszebb szigeteinek és szigetcsoportjainak változatos élővilágát mutatja be. Az új Garfield-kiadvány is több százezer példányban kerül a Spar üzletekbe, így a kampány zárásának napjára, december 17-ére már kétmillióhoz közeli értékesített példányszámot várnak az üzletláncnál. Az első 5 albumhoz eddig 105 millió átadott és 10 millió vásárolt matrica, illetve 1 millió honlaplátogató társult.

„A Garfield-albumok példátlan sikere abban rejlik, hogy mindenki megtalálta benne a számítását. A közönség hozzájuthatott egy természetközpontú, értékes kiadványhoz, amit a napi fogyasztási cikkek vásárlásakor kapott és vásárolt matricák tettek teljessé. A SPAR Magyarország Kft. és beszállítói partnerei pedig vásárlásösztönző kampány keretében ráirányíthatták a figyelmet minőségi árucikkeikre, s olyan értékek mentén tevékenykedhettek, mint a természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása” – mondta Fehér István, a Spar kommunikációs vezetője. Hozzátette: a hazai könyvpiac elmúlt 10 évében a Garfield-albumokon kívül nem jelent meg ilyen magas példányszámú ismeretterjesztő kiadvány.

A Szigetmánia album kiadásával párhuzamosan a Lufthansával együttműködve egy online nyereményjáték is elindul, amelynek keretében 2 fős, Tenerifére szóló repülőjegyet sorsolnak ki a kék matricacsomagot vásárlók között. Ezen felül minden regisztráló kap egy 15.000 Ft értékű kupont, amit online repülőjegy vásárlásakor lehet felhasználni. A Szigetmánia újdonsága a fémes hatású, illetve hőre változó matrica lesz, ami dörzsölés esetén mutatja meg az „elrejtett” állatképet.

SOCIAL MEDIA