Multikulti városi aktivitás a Heinekentől

Márkák

A sörmárka a Central European Fashion Days-szel együttműködve, saját kampányára és trendformáló hagyományaira alapozva hozott létre showroomot Budapesten.

Heineken a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

Minden részletre kiterjedő figyelem: a Heineken hostessek cipője is extravagáns

A márka dizájn-kapcsolódásáról Mark van Iterson, a Heineken globális designigazgatója elmondta: „A Heineken születése óta szorosan és tudatosan kapcsolódik a designhoz, és jellemzi a kreativitás. Ez volt az első sör, ami nem a megszokott barna üvegben, hanem különleges, zöld palackban került a fogyasztókhoz, így átlagsör helyett azonnal a városi szalonok sörévé vált. Az ehhez hasonló kreatív ötletek, a határok feszegetése – és néha átlépése – azóta is jellemez minket. Világszerte keressük és támogatjuk a fiatal dizájnerek, tehetségek munkáját. A nemzetközi divathetek látogatása inspirációt nyújt nekünk a márka fejlesztéséhez, míg a Heineken kezdeményezéseivel platformot biztosít a tervezők számára.”
A visegrádi országok tervezőit bemutató showroom rímel a márka új kommunikációs platformjára is, a Cities („Nyiss a városodra”) kampány reklámja ugyanis a városok rejtett kincseinek felfedezéséről szól. A filmet a világ nagyvárosai által inspirált limitált kiadású “Cities” üvegek egészítik ki.

Heineken The City 2014

Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra. A tervező elmondta: „Az installációt az “épület az épületben” koncepcióra alapoztuk, azzal a csavarral, hogy a belső épület nem érintkezik a talajjal. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik templomok alaprendszerére, a hosszanti csarnokra és a kettős oszlopsorra épít. Utóbbit egy külső és egy belső váz jelképezi. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny: alapvetően egy nem túl kvalitásos anyag, mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A térben újraértelmezett IKEA-elemek is funkciót kaptak.”

Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők – Dora AbodiIner1975DorideaSaroltCeleniGionArtep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – MardororBalasPajonkRetartTAKK – különleges kreációival is megismerkedhettek a látogatók a Heineken x CEFD Pop-up Store-ban. Az aktivitás a ONE Fashion Budapest csapatával együttműködésben valósult meg.

(A nyitóképen: Mark van Iterson, Lőrincz Barbara szenior márkamenedzser és Kiss Miklós)