Izgalmas márkakiterjesztés a Vénusztól

Márkák

A Napföl nem csak a márkanevet használja, de növényi zsiradékkal készül, valamint a magyar imázst is továbbviszi.

A több mint 62 éves múltra visszatekintő tradicionális magyar márka, a Vénusz idén egy érdekes újdonsággal lepi meg a háziasszonyokat. A Vénusz Napföl illeszkedik a márka alapértékeihez, amennyiben egyrészt a hazai íz- és ízlésvilágot képviseli, másrészt az ételek széles köréhez felhasználható. A Napföl friss hazai tej feldolgozásával készül, viszont zsírtartalma nagy részét növényi zsiradékok adják.

A Vénusz Napfölt a tejfeldolgozás terén közel 120 éves hagyományokra visszatekintő Fino Food Kft. kaposvári üzemében gyártják. A Vénusz márka kiterjesztésekor fontos volt a tulajdonos számára, hogy magyar üzemben, jelentős részben magyar alapanyag felhasználásával készüljön a termék.

Az újdonság egyelőre kizárólag a Tesco hipermarketekben érhető el.