Átadták a Spikes Asia díjakat

Inspiráció

Az ázsiai kreativitás fesztiváljára 18 kategóriában 4.984 nevezés érkezett, melyek közül 472 kapott elismerést. A Honda és az ausztrál turizmus tarolt. A díjakat a Marina Bay Sands színházában adták át.

Spikes Awards 27 éves hagyományaira épülő Spikes Asia Festival of Creativity az ázsiai-csendes-óceáni régió fejlődő kreatíviparának fóruma. A szervezők között megtalálható a Cannes-i reklámfesztivált is jegyző Lions Festivals, a Lions Health, a Dubai Lynx, a Eurobest, valamint a Campaign Asia Pacific-et kiadó Haymarket is.

Márkázott tartalom és szórakoztatás, valamint direkt kommunikáció kategóriában egyaránt a Tourism Victoria „Melbourne Remote Control Tourist” c. kampánya, a Clemenberger BBDO Melbourne munkája kapott Grand Prix-t.

Digitális megoldások közül a Dentsu Tokyo „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989” munkája kapta a legmagasabb elismerést, és ugyanez a kampány nyerte a legjobb reklámfilmnek, outdoornak, valamint promóciónak és aktivációnak járó díjat is.


                               Sound of Honda/Ayrton Senna 1989

Az Év hirdetője díjat a The Coca-Cola Company – Asia Pacific kapta, melyet Peter Schelstraete, regionális Group Marketing Director vett át. Az év hálózata a BBDO, kreatív ügynöksége a Dentsu Tokyo, médiaügynöksége a PHD lett.

A többi kategória és a nyertesek részletes listája is megtalálható a rendezvény weboldalán.

(Fotó: Rei Inamoto a rendezvényen/Spikes Asia Facebook)