Prémium tökmagolajat kommunikál az Insomnia

Márkák

Az FMCG szektorban is erősített az Insomnia Reklámügynökség, a cég portfóliója a Peiba Kft. megbízásával bővült.

A hagyományos pörkölési és sajtolási eljárással prémium minőségű tökmagolajat előállító Peiba Kft. az Insomniát bízta meg a magyar márka kialakításával és a termék franciaországi piacra segítésével. Az év első felében kötött együttműködési megállapodás keretében, az ügynökség egy átfogó kutatást követően a márkapozicionálási és bevezetési feladatokat látta el teljes körűen. A prémium minőségű, bio tökmagolaj ebben a keresztségben a PepoPapa márkanevet kapta.

Az Insomnia nem csak a termék nevét határozta meg, de kialakította a marketing és értékesítési stratégiát, a termékdizájnt és kommunikációs anyagokat is. Nemrég elindult a termék weboldala, ahol a magyar és francia nyelven elérhető alapinformációk mellett tökmagolajas recepteket is találni.

A magyarországi termékbevezetés mellett az Insomnia a PepoPapa franciaországi piacra lépését is segíti.

????????????????????????????????????