A DS jövője a párizsi autókiállításon

Márkák

Hivatalosan június 1-je óta létezik a DS márka, amelynek célja, hogy visszaemelje a francia autóipart a prémium gyártók körébe.

A kifinomultság, stílus és elegancia jegyében született DS márka (a Citroën önálló prémiumvonala) az új DS 3 és DS 3 Cabrio mellett két koncepciójárművet is bemutat a szalonon. A Divine DS (a leadképen) a márka lényegét és jövőjét testesíti meg külsejének egyedi, erőteljes grafikai jegyeivel és avantgárd belső terével. A másik koncepciót, a DS 3 Ines de le Fressange Paris Conceptet pedig a neves divatházzal közösen tervezték a sikkes, merész és független párizsi nő számára. Az autó merész színekkel operál: a kocsitest tintakék, onixfekete tetővel, „Ines vörös” tükörházakkal és műszerfallal, gránitkék és fehér bőrbelsővel, de a tervek szerint a személyre szabásra még ezeken felül is számos lehetőséget biztosítanak majd a vásárlóknak.

DS 3 Ines de la Fressange Paris Concept

Párizsi Autószalon, ahol a DS márka önálló standon szerepel, október 4-én nyitja meg kapuit.