A márkák számára is a tartalom a király?

Márkák

A Nestlé topmarketingese szerint nem, hiszen a brandek nem a kiadói bizniszben mozognak.

Tévedésben vannak azok, akik szerint a márkák számára a tartalom a király, számol be a WARC Tom Budaynak, a Nestlé globális marketingigazgatójának a Dmexcon elhangzott véleményéről. A szakember szerint ez a szemlélet fókuszvesztéshez vezet, hiszen az ő feladatuk valójában nem a tartalom előállítása, hanem olyan termékek és szolgáltatások kínálata, amelyek jobbá teszik a fogyasztók életét. Más kérdés, hogy ehhez a tartalom egy jó támasz lehet.

De mitől nem lesz a tartalom öncélú? Tom Buday szerint az első lépés az, hogy annak előállításakor a fogyasztókra emberekként kell tekinteni, és nem a médián keresztül elérhető közönségként. Szerinte a közönségnek semmi köze az emberek valódi életéhez. Ha azonban szem előtt tartjuk e különbségtételt, és ennek tudatában minőségi tartalmat készítünk, az hatásos lesz. A kockázat nagy, hiszen a rossz tartalom a közösségi média miatt nagyobb büntetést kaphat.