Márkaépítő lazulás az OLX-szel

Márkák

Különleges megjelenéssel fogadta a fesztiválozókat idén nyáron az OLX: a szolgáltatás előnyei mellett az újrahasznosítást is népszerűsítette.

Az online apróhirdetési portál célkitűzése az volt, hogy közvetlen módon érje el a 18-35 éves fiatalokat és felhívja figyelmüket a használt tárgyak webes kereskedésének pozitívumaira. Az upcycling jegyében használt bútorokkal rendeztek be pihenő lounge-ot a fiataloknak az EFOTTFishing on Orfű és SZIN fesztiválokon, valamint egy pihenőstéget a B.my.Lake-en. Az OLX RELAX mobil töltőkkel, ingyenes WIFI kapcsolattal és közel 60 használt, vintage bútorral várta a fesztiválozókat – a márkával kapcsolatos, egyszerű kérdésekre válaszolók pedig lemosható tetoválásokat vihettek el ajándékba.

A lounge helyszín kialakításához kizárólag az OLX.hu oldalról válogattak berendezési tárgyakat, amelyeken egyedi OLX-es információs cédula hirdette a kedvező beszerzési összeget.

A közel 100.000 fesztiválozót elérő kampányt a Havas Media szervezte.