Arculatot vált a BCS

Márkák

Az itthon 20 éves múltú vállalkozás vonalkód-technológiával foglalkozik, az új arculattal a szolgáltatásokra és az innovációra hívnák fel a figyelmet.

Szeptember 1-jével jelentkezett új arculattal a BCS Hungary, összhangban a nemzetközi váltással. A termékazonosítási megoldásokat kínáló cég két évtizede van jelen a magyar piacon, és a mostani változás nem csupán az arculatot érinti, hanem a cég mögöttes stratégiája is változik. Ez utóbbi azzal függ össze, hogy az ipari, raktározási és logisztikai piacokon jelentős átalakulások történtek, miközben új területeken is igény jelentkezett a termékazonosítási megoldások iránt.

Melis Zoltán ügyvezető igazgató elmondta: a gyártás és raktározás területén a mobilmegoldások kerülnek mindinkább előtérbe, amilyen például a hangvezérelt irányítás is. Eközben pedig az azonosító rendszerek olyan területeken is megjelentek, mint a kórházak, a fesztiválok, vagy a hulladékgazdálkodás.

Hozzátette: “Mindez egészen másfajta kihívást jelent a kínálati piac szereplőinek, a mi szektorunkban nem üres frázis az innováció fontossága. A termékazonosítás és termékkövetés terén ma már a mobilitás, a biztonság az új kulcsszavak. Az ügyfelek kevésbé vevők a hardverekre önmagukban, inkább komplett, integrált szolgáltatást szeretnének a pénzükért. Személyre szabott szoftvert, rendelkezésre állást, saját fejlesztést is igényelnek a legújabb eszközök mellé.”

“A legtöbben még mindig a csíkokra asszociálnak. Így nem véletlen, hogy Tigrist formáz az új logónk, és a csíkok adják az egész arculat alapját” – mondta Nagymányoki Cintia, a vállalat kommunikációs vezetője.