Imázskampány és új sajátmárka a Rossmanntól

Márkák

A fiatalok irányában építkezik a Rossmann: a friss imázskampányon túl új sajátmárkás termékvonalat is kínál nekik.

Mi kell a nőnek? – ezt a kérdést boncolgatja a Rossmann Magyarország Kft. szeptember elején induló új, televíziós kampányában Árpa Attila, indirekt módon a drogériahálózat előnyeire terelve a figyelmet. A kampány célja, hogy a vásárló drogériáról alkotott képét átformálja, és az alapvető szektorjellemzők helyett – mint a termék, kedvező ár kommunikáció – a márka trendi imázsát hangsúlyozza.

„Az imázskommunikáció célja a márka frissítése, a fiatalabb célcsoport megszólítása, természetesen nem elidegenítve, sőt, szórakoztatva a már meglévő, hűséges vásárlóközönséget. Árpa Attila személyében megtaláltuk azt a vonzó, árnyalt személyiségű embert, aki hitelesen tudja egy férfi szemén keresztül bemutatni a nők gondolatait, egyben a Rossmann erősségeit” –emelte ki Bayer Ákos, a munkát tenderen elnyerő HTX Advertising & Event ügyfélkapcsolati igazgatója.

Bővül a Rossmann sajátmárkáinak köre is: hamarosan megtalálhatóak lesznek az üzletekben a Rival de Loop Young dekorkozmetikai család tagjai. Az elsősorban fiatalok szóló szortimentben a bő választéké, illetve a vidám színeké a főszerep. A hétköznapi sminkeléshez szükséges termékeken túl speciális, például körömdekorációs kiegészítőket is találhatnak az állványon a vásárlók. A Rival de Loop anyamárka, valamint a szintén sajátmárkás Mel Merio parfümök pedig megújult csomagolásban kerülnek a polcokra.

A tavaly 20. születésnapját ünneplő Rossmann Magyarország Kft. 8,9%-os forgalomnövekedésével, 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával elérte eddigi legmagasabb eredményét. Idén közel 8%-os fejlődésre és 51,3 milliárd forintos bruttó forgalomra számítanak.