Közel négyezren buliztak a Dreherben

Márkák

A fővárosi sörgyár területe fesztiválhelyszínné alakult, hogy így is segítsen átadni a márka üzenetét.

Óriási fesztiválszínpaddá vált egy napra a kőbányai Dreher Sörgyár szombaton, ahol közel 4000 vendég nyolc tematikus romkocsma kizárólag ezen a napon kóstolható, forgalomban nem kapható Dreher sörkülönlegességeit ízlelhette meg. A klasszikus Dreheren kívül a hidegkomlós Dreher volt a vendégek kedvence, de a szűretlen, pasztörizálatlan Dreher enyhén élesztős, testes malátás ízét és a kuriózumnak számító, nitrogénnel csapolt Dreher Bakot is kedvelték a vendégek. A fesztivál színpadán fellépett a The Carbonfools, az Intim Torna IllegálOdett és a PASO Plays Covers is.

„A célkitűzést, hogy életre keltsük a sörgyárat, teljes mértékben sikerült megvalósítani. A látogatók testközelből tapasztalhatták meg, hogy mit jelent a Dreher márka üzenete: a tartalmas pillanatok átélése. Kihívást jelentett, hogy egy teljesen új „rendezvényhelyszínt”, amely ráadásul nem is a város közepén található, vonzóvá tegyünk a fogyasztók számára, de a jól kidolgozott koncepciónak, a komoly promóciós és médiatámogatásnak, és a szervezésnek köszönhetően kitehettük a „telt ház” táblát” – mondta Hajnal Tamás, a rendezvényt szervező HTX Advertising & Event ügyvezető igazgatója.

„A Dreherfeszt első bemutatkozása nagyon jól sikerült. Terveink szerint jövőre is a Dreher Sörgyárakban zárjuk a nyári fesztiválszezont” – mondta Wilheim Gábor márkacsoport menedzser, egyben a Dreherfeszt projektgazdája.

SOCIAL MEDIA