A Nestlé a fiatalok foglalkoztatásáért

Piac

A nagyvállalatok között Magyarországon elsőként, a fiatalok foglalkoztatását segítő partnerségi megállapodást írt alá az Új Nemzedék Központ és a Nestlé Magyarország.

Az együttműködés célja, hogy tanácsadással és gyakorlati tapasztalatokkal segítsék a fiatalok sikeres helytállását a magyar munkaerőpiacon. Ennek keretében a fiatalok bővíthetik tudásukat a munkaadók elvárásairól, és alaposabban felmérhetik saját képességeiket, lehetőségeiket. A megállapodást Siklódi Levente, az Új Nemzedék Központ ügyvezetője és Michael Nixon, a Nestlé Magyarország ügyvezetője írta alá.
A 19-24 évesek esetében a közép- és felsőfokú tanulmányaik befejezése és az első munkahely megszerzése között akár hat hónapig is tarthat az álláskeresés – derül ki a legfrissebb magyarországi ifjúságkutatásból. (Székely Levente: Magyar Ifjúság 2012 – Tanulmánykötet)
Az élelmiszeripari vállalat a 2013 novemberében indított Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért európai programjával csatlakozott az Új Nemzedék tevékenységéhez. „Hisszük, hogy a közös partnerség elve alapján hozzá tudunk járulni az olyan kulcsfontosságú társadalmi ügyek megoldásának segítéséhez, mint a fiatalok foglalkoztatása. Fontosnak érezzük megosztani széleskörű szakértelmünket és tapasztalatainkat az Új Nemzedék Központtal, ezáltal segítve a fiatalokat a munka világába történő sikeres belépésben” – mondta az együttműködés hátteréről Michael Nixon.
A megállapodás keretében többek között 20 állomásos, országos Karrier Roadshow-t, illetve ősztől gyárlátogatásokat terveznek az érdeklődőknek. Középiskolai valamint felsőfokú tanulmányukat jelenleg is folytatók jelentkezését is várják.

(A fotón az európai vállalás bejelentése: a Nestlé Europe vezérigazgatója, Laurent Freixe a Nestlé Portugal gyakornokaival)