Európa olcsó autót akar

Márkák

Végre megindult a piac fejlődése, de a prémiummárkák Kínában jobban teljesítenek. A Citroën új stratégiája egyelőre sikeres.

A nemzetközi autópiac 4 százalékkal bővült 2014 első félévében. A növekedés motorja Európa és Kína volt. Az öreg kontinensen – többéves csökkenést követően – 7%-kal bővültek az eladások, Kínában és Délkelet-Ázsiában pedig 10%-kal nőtt a piac.

A Citroën esetében folytatódott a 2013-ban megindult fejlődés: eladásai globálisan 7%-kal, a legfontosabb piacokon az átlagot meghaladva növekedtek, jelentős részben az újdonságoknak – C4 Picasso, C-Elysée – köszönhetően. A gyártó önállósított prémiummárkája, a DS szintén jól teljesített, elsősorban Kínában, miközben a lejtmenetben lévő európai prémiumautó-piacon ellenszélben próbál fejlődni.

Az év további részében a Citroën új stratégiáját tükröző, vonzó dizájnt és hasznos technológia újításokat felvonultató, megfizethető árú modellektől – C4 Cactus, C1 (a képen) – várják a sikeres folytatást.

(Fotó: Citroën)

 

SOCIAL MEDIA