Zalai turisztikai brandet teremtenének

Márkák

A megye turisztikai szereplőivel összefogva zalai brand megteremtésére van szükség, amelynek révén nemcsak egy éjszakát töltenének ott a turisták.

Balaicz Zoltán zalaegerszegi polgármesterjelölt sajtótájékoztatóján arról beszélt: változtatni kell Zalaegerszeg idegenforgalmi koncepcióján, mert bár a város határában működő AquaCity csúszdapark vezető szerepe egyértelmű, önmagában azonban kevés a vendégek gyarapításához.

A Göcsej, az Őrség, valamint a Balaton, Hévíz, Zalakaros és Kehidakustány együttműködésével ezért egy olyan zalai brand megteremtésére van szükség, amely kellően vonzó a turistáknak ahhoz, hogy Zalaegerszegen ne csak egy-egy éjszakát, hanem akár egy egész hetet eltöltsenek a gyermekes családok.

(Forrás: MTI, fotó: Zalaegerszeg.hu)