Szájreklámoz a K&H

Márkák

A hazai bankszektor szereplői közül elsőként a K&H Bank futtat word-of-mouth kampányt a trnd-vel.

A K&H Bank kampányában részt vevő trnd partnerek a 3 hetes időszak alatt több mint 40.000 beszélgetést generálnak a törlesztéscsökkentő hitellel kapcsolatban.

A partnerek részletesen megismerhetik a törlesztéscsökkentő hitel és a K&H Bank nyújtotta lehetőségeket, kérdezhetnek és tanácsot kaphatnak a bank szakembereitől, kikalkulálhatják, hogy a feltételek teljesülése esetén mennyivel csökkenhet a lakáshitelük törlesztőrészlete. Ezen alapos és bennfentes információk birtokában beszélgetéseket kezdeményeznek az ismeretségi körükben a lakáshitelekkel kapcsolatban, és amennyiben meggyőződtek a törlesztéscsökkentő hitel előnyeiről, továbbajánlják azt rokonaiknak, barátaiknak, ismerőseiknek. Így a leendő potenciális ügyfelek részletes és alapos tájékoztatást kapnak a szolgáltatásról, amely természetesen nem helyettesítheti a bank által nyújtott szakszerű tájékoztatást és nem minősül ajánlattételnek a bank részéről.

 

SOCIAL MEDIA