A Ford a legzöldebb

Márkák

A Ford az első helyen szerepel az Interbrand „50 Best Global Green Brands” éves listáján. Tavaly a második, 2012-ben pedig a 15. volt.

Az Interbrand 2014-es “50 Best Global Green Brands” felmérése a fenntarthatóság szempontjai szerint rangsorolja a nagyvállalatokat. Az autógyár nemcsak a tavalyi győztest (a Toyotát) utasította maga mögé, hanem olyan vezető cégeket is, mint a Johnson & Johnson, a Coca-Cola és a Microsoft. A Ford előrelátó, környezettudatos szemlélete és fenntartható gyártási folyamatai miatt került az élre, valamint azért, mert üzleti tevékenységeit és információit – különösen a gyártás területén – átlátható módon ismerteti.

Az Interbrand “50 Best Global Green Brands” listájának összeállítása minden évben 100 ismert márka éves Best Global Brands jelentésének elkészítésével kezdődik. Az éves rangsorban megjelenő márkák egytől egyig globális vállalatok. Az Interbrand kiterjedt fogyasztói kutatásokkal méri fel az adott márkák társadalmi megítélését a fenntartható vagy zöld működés terén, majd pedig összeveti ezt a Deloitte Consulting LLP által begyűjtött és elemzett környezetvédelmi, illetve fenntarthatósági teljesítményadatokkal.

„A fenntarthatóság szemlélete a Ford teljes üzleti tevékenységét áthatja. Ilyenképpen a vállalat gyorsan azonosíthatja azokat a hatásokat, amelyeket működésének bármelyik ágazata gyakorol a környezetre vagy a társadalomra. Azzal, hogy folyamatos befektetések révén kutatja az alternatív energiaforrásokat és az üzemanyag-takarékos technológiákat – közben pedig vásárlóit is ráébreszti ezek előnyeire –, a Ford jó tempóban fejleszti üzleti tevékenységeit, és növeli a márka értékét” – mutat rá Fez Frampton, az Interbrand globális vezérigazgatója.
A „50 Best Global Green Brands” teljes 2014-es listája itt olvasható.

 

SOCIAL MEDIA