Integrált kampánnyal dobja fel a nyarat a Pepsi

Márkák

A Funball kampány keretében nyereményjátékkal, helyszíni fesztivál aktivitásokkal és budapesti kitelepüléssel operálnak.

A televízióban már látható a Pepsi legújabb spotja, amelyben Lionel Messi is szerepel, aki a márka nyári kampányának nemzetközi arca. A nemzetközi kampányt kiegészítve a spot második felét a hazai Adamsky reklámügynökség készítette. A második ütem keretében pedig a Pepsi nyári nyereményakcióját harangozzák be. A reklámfilm itt tekinthető meg.

Werkfotó a hazai forgatásról

A kampánnyal a TV spot mellett fesztiválokon és budapesti helyszíneken is találkozhatnak a járókelők, emellett pedig egy kupakgyűjtő akció keretében garantált ajándékokkal lehetnek gazdagabbak a vásárlók. Az EFOTT-on debütál, de később a Campus fesztiválon, valamint Budapesten is várja a közönséget a Pepsi FUNBALL Aréna, amely egy 10 méter hosszú és 3 méter magas installáció és a résztvevők futball tudását teszteli egy játék keretében, a hangulatot aláfestő zenélő-világító fallal.
Ugyancsak találkozhatnak majd Budapesten, valamint a fesztiválokon is a járókelők a Pepsi FUNBALL Team tagjaival, akiket a legjobb hazai freestyle focisták közül kért fel a Pepsi arra, hogy bemutatókkal és oktatással szórakoztassák az érdeklődőket. A Pepsi FUNBALL aktivitásait a nyár folyamán végigkísérik majd a kampány arcai, Dukai Regina és Istenes Bence is.

 

SOCIAL MEDIA