A közösségi médiára épít az új apróhirdetési oldal

Piac

Merkato.hu néven lépett új szereplő a piacra.

Miközben a Jófogás.hu és az OLX.hu látványos versenyt folytat a piacvezető szerepért, más próbálkozók is akadnak még a piacon. A Navan Media által üzemeltetett, önmagát közösségi piactérként definiáló Merkato.hu lépett nemrégiben a piacra.

A Merkato Facebook-integrációjára épít elsősorban. A regisztrált felhasználók Facebook-profiljuk csatlakoztatásával adhatnak el, vásárolhatnak, tájékozódhatnak. Az oldalon minden egyes apróhirdetés egy Facebook-fiókhoz kapcsolódik, így tudható, hogy ki az eladó, ki a vásárló.

A felhasználók közösségi kapcsolatrendszerüket kihasználva értesülhetnek Facebook-ismerőseik, illetve azok ismerőseinek meghirdetett apróhirdetéseiről. Nyomon követhetik ismerőseik tevékenységét, hozzászólhatnak hirdetéseikhez, üzenhetnek egymásnak, megoszthatják azokat.

A felhasználók aktivitásukkal arányosan krediteket gyűjthetnek, ami lájkokkal, megosztásokkal, apróhirdetések feladásával, aktivitással szerezhető. Mivel olyan fizetős szolgáltatások, mint a hirdetések kiemelése kreditekből is finanszírozható, így a kreditrendszertől a felhasználók aktivitásának ugrásszerű növekedését várják – áll a közleményben.

A Facebook-integráció nem csupán a fogyasztói, hanem az üzleti hirdetői oldalt is érinti. Utóbbiak hivatalos Facebook-oldalukhoz társítva adhatnak fel apróhirdetéseket, melyek mind a Facebookon, mind pedig a Merkato oldalán láthatóak lesznek.