Golden Hammer rövidlista

Inspiráció

Számos magyar kampány szerepel a fesztivál rövidlistáján. Feltűnő a társadalmi célú kommunikáció erős túlsúlya, de „hagyományos” márkakampányt is találunk közöttük.

Ma este derül ki Rigában, kik lettek a Golden Hammer nemzetközi reklámfesztivál díjazottjai. Magyar indulók a következő kategóriákban kerültek rövidlistára:

  • TV reklám / Társadalmi: Stopleukemia.hu – Ogilvy Group Zrt.
  • Outdoor / Társadalmi és PR / Nem hagyományos PR: Avon/NaNe telefonfülke – Geometry Global Hungary Kft.
  • Rádióreklám / Ruházat, szépségápolás, higiénia, gyógyszer, háztartási cikk, háziállatoknak szánt termékek, irodafelszerelés, építés, szállítás: Kösse be magát – Közlekedésbiztonság – Café Communications
  • Interaktív média / Egyéb interaktív digitális megoldás és A legjobb médiahasználat / Az alternatív média (blog, játékon belüli hirdetés, mobilmarketing, képernyővédő, SMS, videóvetítés) legjobb használata: TXTR, Sétálj bele egy könyvbe – Kirowski Isobar
  • A legjobb médiahasználat / A kültéri média legjobb használata: Zöld citylight – Republic Group
  • A legjobb médiahasználat / A médiamix legjobb használata: Soproni, Tele optimizmussal – ACG
  • A legjobb médiahasználat / A gerillamarketing legjobb használata és Megvalósítás / Környezeti design és Direkt marketing / Egyéb: Suhanj! Integrációs csocsó – Geometry Global Hungary Kft.

A teljes shortlist itt érhető el.