Hűségplatformot indított a Mizo

Márkák

Egy éves előkészítő munka után indult el a projekt. A feladaton a Neo Interactive dolgozott.

A Mizo Persely pontgyűjtésen alapuló hosszú távú lojalitásprogram, amelyet május elején indított el a Sole-Mizo Zrt. A közlés szerint a Mizo Persely továbblép a hagyományos pontbeváltós promóciós programokon. A részvételi motivációt növelendő gamification elemet is beépítettek. A program emellett ötvözi a nyereményjátékokat és a garantált ajándékokat, illetve alternatívát kínál a regisztrációt első körben elutasítók számára is. A platform alapfeltételeként a Sole-Mizo Zrt. egyedi, rejtett kódolással látta el programban résztvevő termékeket.

A projekten egy évig dolgoztak, az ügynökségi partner a Neo Interactive volt, amelyet a cég e területen szerzett tapasztalatai, illetve a Bonafarm-csoport számára végzett korábbi munkái alapján kértek fel. A digitális ügynökség feladata volt a promóciós koncepció és a mérési terv kidolgozása, a pontbeváltó algoritmus kialakítása, az online platform megvalósítása, az ajándék- és nyereménypartneri hálózat kiépítése és a nyereménypiramis felépítése. Az indulást követően a rendszer folyamatos üzemeltetését és további fejlesztését is a neo végzi.

Az indulást megelőző egy évben a neo egyik fő feladata volt az ajándékpartneri network kialakítása, amelynek jelenleg a Sony, az adidas, a JátékNet.hu, a Danubius Hotels Group, a Shopline, a J.Press, a DM, a Bosch és a Sanoma a tagjai.

Az első napon mintegy 5 ezer egyedi látogató kereste fel az oldalt, akik átlagban közel 9 percet töltöttek márkakörnyezetben, és átlagosan 9 oldalt néztek meg ez alatt az idő alatt. A visszapattanási arány (bounce rate) 20% alatti volt, közölte az ügynökség.