Magyarok a PIAF rövidlistán

Inspiráció

A márkaépítési folyamat több pontján is találunk magyar nevezőket a díjesélyesek között, egyes kampányokat pedig több kategóriában is jelöltek.

Megszülettek a PIAF Prágai Nemzetközi Reklámfesztivál rövidlistái. A versenyen a márkaépítés valamennyi fázisát érintő kategóriarendszert alakítottak ki, melyet az alábbi ábra szemléltet:

Magyar nevezők a következő kategóriákban kerültek a rövidlistára:

A média megteremtése (Creating the media):

  • Integráció csocsó (Suhanj! Alapítvány, Geometry Global – a képen; forrás: Suhanj! Facebook)
  • Égi galéria (Telekom, DDB Budapest)
  • “Ne egyél egyedül!” libikóka (Vénusz, Kirowski Isobar)

                                                     Vénusz Libikóka

Média-bevonódás (Media engagement) és A technológia kreatív használata (Creative use of technologies)

  • Gifszínház (Katona József Színház, Y&R Budapest)

Villámhatás (Flash impact)

  • Volkswagen 360° nézet 3 változata (tűzcsap, lámpaoszlop, gyalogos) (Porsche Hungaria, DDB Budapest)

A játék elve (The Principle of Game)

  • Red Szótár (Vodafone, Mito Communications)
  • Volkswagen 360° nézet 3 változata (Porsche Hungaria, DDB Budapest)

A közönség bevonása (Audience engagement)

  • Avon/NaNe A fülke (Avon, Geometry Global)
  • Égi galéria (Telekom, DDB Budapest)
  • #Cashtag (Telekom, Kirowski Isobar)

Állami és közintézmények (State and public institutions)

  • „Mocskos munkahelyek” (Független Szakszervezetek Demokratikus Ligája, White Rabbit)

SOCIAL MEDIA