Új márkaigazgatók a Citroënnél

Karrier

A cél a Citroën újrapozicionálása és az önálló DS márka megerősítése.

2014. június 1-jétől Linda Jackson a Citroën márka, Yves Bonnefont pedig a DS márka CEO-ja.

Jackson 35 éves tapasztalattal rendelkezik az autóiparban, jelenleg a Citroën Egyesült Királyság-beli és írországi ügyvezető igazgatója. Bonnefont a csoport stratégiai igazgatói és a Citroën márka CEO-helyettesi pozíciójából ül át a DS márkáért felelős székbe, ahol feladata az önálló prémium-márkaként funkcionáló DS fejlődésének meggyorsítása lesz. Az új igazgató már korábban is kulcsszerepet játszott a két márka szétválasztásában. Ezzel párhuzamosan a csoport – és Linda Jackson – előtt álló másik feladat a Citroën új pozicionálásának világméretű kiterjesztése.

A Citroën márka CEO-i pozícióját eddig betöltő Frédéric Banzet a PSA Peugeot Citroën Group fő részvényese, az FFP holding senior menedzsment csapatának tagja lesz.

(Fotó: Linda Jackson; PSA Peugeot Citroën Group)