Kreatívügynökséget választott a Müpa

Márkák

Kilenc évig dolgoztak a Mátai és Végh Kreatív Műhellyel, most váltottak.

A Hammer Advertising nyerte a Művészetek Palotájának közbeszerzési tenderét, így az intézmény kilenc év után új parnerrel dolgozik a kreatív tervezési feladatokon. A megbízáson 2006 óta dolgozó Mátai és Végh Kreatív Műhelytől az ügynökség irodája elé elhelyezett közterületi plakáttal búcsúzott a Müpa, amelyhez felhasználták a legemlékezetesebb közös munkákat.

„Egyre több színvonalas produkciót láthatunk estéről estére, így a közönség kegyeiért folyó küzdelemben az maradhat talpon, aki képes friss maradni, újra és újra megújulni, inspirálni, trendet teremteni, megszólítani, bevonni, és az egyre magasabb ingerküszöböt átugorva maradandó élményekkel gazdagítani a közönséget. Az új ügynökséggel közösen erre a kihívásra szeretnénk a Müpa hírnevéhez méltó választ adni a jövőben” – mondta Káel Csaba, a Művészetek Palotájának vezérigazgatója.