Divatos Lenovo

Márkák

Az IT-vállalat hazai kezdeményezésben támogatja a fiatal divattervezőket.

A Lenovo célja, hogy ne csupán nagy, de divatos, kívánatos IT-márkává váljon. Ennek kapcsán nagy hangsúlyt helyeznek a designra – 2013-ban és 2014-ben is fontos kategóriákban nyertek Red Dot díjakat -, valamint támogatják a hazai divatéletet is. A Lenovo Divattervező Pályázat teljesen hazai kezdeményezés – mondta el Lukács Anita, a cég ügyvezetője, és illeszkedik abba az aktivitás-sorozatba, mely tavaly a Motivátor Nagydíj startup-versennyel kezdődött. A vezető elmondása szerint a cég központi irányvonalai adottak – így a vizuális megjelenés, és mindenekelőtt a tettrekészséget, az álmok megvalósítását hangsúlyozó For Those Who Do szlogen -, de ezt a magyar piac ismeretében, egyéni projektekkel tölthetik meg tartalommal.

A Divattervező Pályázatot a fiatal tehetségek felkutatását missziójának tekintő ELLE magazinnal, valamint a feltörekvő hazai tervezőket támogató One Fashion showroommal és ügynökséggel közösen szervezték. Olyan pályakezdő divattervezők jelentkezését várják, akik még nem mutatták be kollekciójukat Magyarországon és külföldön 500 fő feletti rendezvényen.

Az öt nyertes (négyüket a zsűri választja ki, egyikük közönségdíjas) az indulást és a bemutatkozást segítő csomagot nyer: bemutatkozhat az ELLE magazinban, a Marie Claire Fashion Days-en, valamint hat hónapig elérhető a One Fashion showroomjában és webshopjában is. A zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkát a Lenovo techológiai eszközzel is támogatja.

A tervezők három teljes szettből álló, a Lenovo és a technológia inspirálta mini kollekcióval – ruhával és/vagy kiegészítővel – nevezhetnek egyénileg vagy csoportban. A pályázatra készített ruhákat 2014. június 30-ig a One Fashion Showroomjába kell eljuttatni személyesen, vagy elküldeni bemutatkozó levéllel. Cím: 1092, Budapest, Ráday utca 9, valamint regiszrálni a lenovo@lewispr.com e-mail címen.

(A képen a zsűritagok: Lukács Anita, a Lenovo ügyvezetője, Szegedi Kata divattervező, Gönczy Andrea stylist és az Elle divatszerkesztője, Décsi Juli, a One Fashion társalapítója, valamint a beszélgetést vezető Hauer Berta, a Lewis PR vezetője)