A partnerség ereje

Piac

A Neo Interactive születésnapi bulijával bizonyította, hogyan működhetnek a partnerekkel közös projektek és az erőintegráció.

Whiskyfakasztó születésnapi bulit rendezett a Neo Interactive a mágikus 12-es szám jegyében. A rendezvényben segítséget nyújtó partnerségek apropóján Soós Gergely, a független digitális ügynökség tulajdonos-ügyvezetője köszöntőbeszédében hangsúlyozta: „Az elmúlt években a cégek a saját belső erőforrásaik hatékony felhasználását megpróbálták csúcsra járatni a versenyben. Innentől már külső erőforrásokhoz kell nyúlni a további versenyelőnyt kereső szereplőknek, aminek módja a közös projektek, célok érdekében történő partneri együttműködések és erőintegráció.”

Az ügynökség megalakulásának 12. évfordulóján 12 éves whiskykből kóstolhattak a vendégek. A neo ugyanis idén nyerte el a Pernod Ricard nemzetközi tenderét, így az ünnepelttel együttműködésben a szeszipari cég tartott színes bemutatóval egybekötött whiskykóstoltatást. Az esemény helyszíne a Hilton Budapest volt, melynek üzemeltetője, a Danubius Hotels szintén a Neo Interactive idei új ügyfele.